Opdrachtgevers
Uw factuur wordt niet betaald?
Het kan voorkomen dat u te maken krijgt met een klant die een factuur niet kan of niet wil betalen. Hier kunnen verschillende redenen voor zijn. Hoe praat u uw geld uit de zak van uw klant? Een betrouwbare incassopartner kan dan uitkomst bieden.
Incasseren van vorderingen is een vak apart en kunnen wij als geen ander. U hebt er ook niet altijd tijd voor. U wilt immers ondernemen; doen waar U goed in bent.
Objectief en met een ruime ervaring bekijken we het probleem en pakken het doelgericht aan met gebruikmaking van de middelen die de wet ons biedt. We benaderen uw relatie tactvol en correct, zonder het gewenste resultaat uit het oog te verliezen.
Mogelijkheden
R&R Gerechtsdeurwaarders gaat graag met in u overleg over de mogelijkheden. Wij beloven u persoonlijk contact wanneer het u schikt. Wij beloven u maatwerk en kwaliteit. U zit niet vast aan langdurige contracten of abonnementen.
Kosten
U wordt niet geconfronteerd met schimmige kostenposten. Onze kosten zijn transparant en op voorhand bekend. We werken niet kosteloos. We willen kwalitatief hoogwaardige dienstverlening bieden en gaan ver daarin. Hoe ver? Dat bepalen we graag samen met u.
Bereken de maximale incassokosten »
Uw zaken worden op een persoonlijke en daadkrachtige manier opgepakt. U staat voor ons centraal maar u mag van ons verwachten dat we de belangen van uw klanten niet uit het oog verliezen. Hard als het moet en altijd met hart. Geen callcenters maar direct contact met vaste contactpersonen.
Als uw debiteur een consument is
Dan is uw laatste aanmaning gebonden aan wettelijke regels. In die laatste aanmaning moet een waarschuwing staan dat als er niet wordt betaald, de incassokosten voor rekening van de schuldenaar komen. Via de volgende pagina kunnen voorbeeldbrieven worden gedownload.
Download voorbeeldbrieven »
Let op dat u slechts aanzegt voor de btw over de incassokosten indien u zelf NIET btw plichtig bent. Alleen dan is die btw voor u namelijk niet verrekenbaar en daarom ‘deel van de schade’ die de schuldenaar moet vergoeden.
Huisbezoek
U wilt voorkomen dat schulden van klanten met betalingsachterstanden uit de hand lopen. Maar hoe?
Een persoonlijk huisbezoek is een heel effectief middel om snel tot de kern van het probleem te komen en dus tot een oplossing. Door onze deurwaarder in te schakelen voor een huisbezoek kunnen we zaken oplossen.
De deurwaarder bezorgt een sommatiebrief of sommatie-exploot (B2B) op het adres en gaat in gesprek met uw klant en zoekt naar mogelijke oplossingen van een geschil. Oplossingen die bij voorkeur zowel voor U als voor Uw klant kunnen werken. Hij maakt bijvoorbeeld betaalafspraken, biedt hulp of schakelt derden in om te helpen.
Voordelen
- Er kan snel worden vastgesteld of een bedrijf of persoon nog op het bij u bekende adres gevestigd is of woont;
- Ter plaatse kan een beoordeling worden gemaakt of het zinvol of nodig is om een procedure te starten;
Wilt u meer weten, neem dan direct contact op.
Contact
Nieuwsgierig wat wij voor u kunnen doen? Bel ons even of vul het contactformulier in.